Een bestaand ticket lezen – beantwoorden

Om een antwoord op een ticket te kunnen lezen moet je eerst inloggen op de helpdesk.

Klik na het inloggen op het tabblad [ Helpdesk ]

Als in plaats van het ticket formulier de inlogpagina in beeld komt dan moet je eerst inloggen.

Als het ticket formulier in beeld komt en in de lijst staat: [ Geen tickets gevonden ] klik dan op 1 [ Reset Filters ] en vervolgens op 2 [ Toon Filters ].

Klik op 1 [ Alle Tickets ] om de lijst te vullen en vervolgens op 2 [ Verberg Filters ]. Als er nu geen tickets in beeld komen dan zijn er nog geen tickets gemaakt, maak een nieuw ticket volgens de uitleg bij de uitleg bij [ Een nieuw ticket aanmaken ].

In bovenstaand voorbeeld zijn er 4 tickets. Klik op een van de regels om het betreffende ticket te lezen (in dit voorbeeld klikken we op ticket 830).

In bovenstaand scherm staan de reacties van nieuw naar oud. In het bovenste veld kan een nieuwe reactie of vraag worden getypt en met de knop [ Reactie Insturen ] worden verzonden.
Het antwoord van de helpdesk is afgekort, klik op de tekst [ Bekijk Meer ] om het hele antwoord van de helpdesk te kunnen lezen.

Het hele antwoord staat nu in beeld (naar beneden scrollen om alles te lezen.)