Veel gestelde vragen
Een goede buur maakt soms meer kapot dan je lief is.
Leuk zo’n handige buur die snel komt helpen als de computer een storing geeft. De partitie is hersteld, de computer start weer op, maar helaas
Ik heb een kassa gekocht, waarom krijg ik geen gratis cursus?
Als je een auto koopt dan krijgt je uitleg over de auto, hoe de deur van slot gaat, hoe je moet starten en welke brandstof
Ik heb een gratis licentie, waarom kan ik niet met spoed antwoord krijgen?
Als je onze software gebruikt om omzet te registreren dan geeft je je producten niet gratis weg (*). Je hebt gekozen voor een gratis kassasoftware licentie en
Ik heb (nog steeds) geen antwoord op mijn e-mail:
6 mogelijke redenen ‘nog niet beantwoord’: Je e-mail is ontvangen maar er is werk met een hogere prioriteit. Betaald werk en [ tickets ] krijgen voorrang
Geen loginnaam of wachtwoord voor helpdesk tickets.
Geregistreerde klanten krijgen toegang tot de helpdesk tickets pagina via het e-mail adres dat is gebruikt bij de bestelling of dat gebruikt is bij het activeren