Geplaatst op Geef een reactie

Ik heb (nog steeds) geen antwoord op mijn e-mail:

6 mogelijke redenen ‘nog niet beantwoord’:

  1. Je e-mail is ontvangen maar er is werk met een hogere prioriteit. Betaald werk en [ tickets ] krijgen voorrang op vragen via e-mail.
  2. Je e-mail is ontvangen maar is niet per e-mail te beantwoorden, stel de vraag zo dat deze per mail is te beantwoorden of maak een [ ticket ] aan voor telefonisch / teamviewer support.
  3. Je e-mail is ontvangen maar is niet in enkele woorden te beantwoorden of er is naslag voor nodig om een antwoord te kunnen geven. Je ontvangt het antwoord zodra dat mogelijk is, bij spoed kan je beter een [ ticket ] aanmaken.
  4. Je e-mail is gemarkeerd als (mogelijk) SPAM vanwege het gebruik van bepaalde woorden, het ontbreken van een onderwerp regel of op basis van je afzender, afzender ip adres of provider ip adres.
  5. Je bericht is gemarkeerd als (mogelijk) FISHING vanwege het gebruik van links naar buitenlandse of uitvoerbaar content.
  6. Je bericht is gemarkeerd als (mogelijk) VIRUS vanwege een meegezonden link naar, of bijlage met, een uitvoerbaar of virus gevoelig bestand.
  7. Je bericht is gemarkeerd als (mogelijk) ONGEWENST vanwege een te grote bijlage (teveel MB’s, bijvoorbeeld foto’s van een beeldscherm) .

2 mogelijke redenen ‘antwoord niet ontvangen’:

  1. Onze mail zit in het postvak van een van jouw collega’s, wij antwoorden standaard naar het mailadres dat is gekoppeld aan de licentie.
  2. Onze mail is gestopt door jouw SPAM filter of door een vergelijkbare filter functie.

Je kan (langer) wachten voorkomen door:

  1. Eenhelpdesk ticket ] aan te maken in plaats van een e-mail te sturen [ klik hier meer uitleg ].
  2. Een bondige en duidelijke vraag stellen die ook vanaf een smartphone goed is te beantwoorden.
  3. In plaats van foto’s van het beeldscherm met daarop een foutmelding (een foto is meerdere MB’s groot) gewoon even de (exacte) foutmelding overtypen.
  4. Geen lijst met vragen stellen maar alleen de op dat moment belangrijke vraag.
  5. Kiezen voor terugbelverzoek en niet voor gratis on-line / e-mail support.
  6. In plaats van een reeks vragen via e-mail te stellen kiezen voor een cursus of voor betaalde support.
Geef een reactie